fars
فرش و نكات نگه داري از آن
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 4
همه : ---

بعد از محيط منزل مهمترين فضايي كه با آن سروكار داريم و مي توان ادعا كرد حدود نيمي از شبانه روز را در آن مي گذرانيم، محيط كار است. افراد بسته به شغل و حرفه خود زمان هايي را در محيط هاي اداري طي مي كنند و براي انجام كارهاي روزانه خود بايد مدتي را به انتظار بنشيند، پس حتما فضاي اداري بايد داراي مبلمان خاص خود باشد تا افراد به راحتي از آن استفاده كنند. اما همانطور كه ديده ايد سبك ساختمان ها و دكوراسيون متفاوت است و بعضي از ساختمان ها حالت مربع و چهار گوش را ندارند و به حالت هلالي هستند. براي اين فضاها بايد از چه مبلماني استفاده كرد؟ با ما همراه باشيد تا جذاب ترين سبك مبلمان اداري براي محيط هلالي را به شما معرفي كنيم.

مبل مخصوص محيط هلالي

محيط هاي هلالي يكي از فضاهاي خاص و بامزه در ساختمان ها هستند كه بايد مبلمان خاصي براي آن انتخاب شود تا ضمن استفاده از فضا جلوه ظاهري زيبايي در محيط ديده شود. اين فضاها داراي قوس و منحني هستند و جلوه آن با مبلمان هاي مستطيل و زاويه دار جالب نمي شود و فضاي پرت بيشتر مي شود.
 اما مبلمان هاي مخصوص فضاي هلالي عبارتنداز؛

مبل سكشنال

از علت هاي منحني و قوس دار شدن فضاهاي داخلي ساختمان مي توان به متراژ زمين، نقشه و... اشاره كرد. فضاهاي قوس دار بيشتر در معماري مدرن به چشم مي خورد و مبلمان هاي زاويه دار و مستطيل در اين محيط ها به خوبي جايگذاري نمي شود و قسمتي از فضا پرت و بلا استفاده مي شود. يكي از بهترين و ايده آل ترين مبلمان ها براي فضاهاي هلالي مي توان به مبل ال يا سكشنال اشاره كرد، اين مبلمان در فضاهاي هلالي اداري به گونه اي قرار مي گيرند كه متناسب با ناحيه منحني چيده شده و تغيير حالت مي دهند.
مبل هاي سكشنال در سبك مدرن با استقبال زيادي مواجه شده و در تنوع رنگي و طرح بالايي توليد مي شود. در زمان انتخاب مبلمان سكشنال حتما به اكسسوري ها و ديگر وسايل و نور فضا دقت كنيد.

مبل چستر

يكي ديگر از مبلمان ها كه براي فضاهايي منحني قابل استفاده مي باشد، مبلمان چستر فيلد است. مبل چستر فيلد داراي تنوع بالايي بوده و مبلمان حالت نيم دايره و منحني و لمسه كاري براي فضاي اداري گزينه عالي محسوب مي شود، لمسه و دكمه كاري روي مبل به فضا رسميت مي بخشد و فضا را كاملا رسمي و اداري جلوه مي دهد.
مبلمانهاي چرمي چستر فيلد همراه با لمسه كاري براي فضاي اداري مناسب و ايده آل ترين گزينه محسوب مي شود. مخصوصا مبل مان هايي با روكش چرم كه به راحتي تميز مي شوند و دوام و ماندگاري بالايي دارند.

مبل كرو

يكي از مبلمان ها كه براي فضاي منحني و قوس دار گزينه عالي محسوب مي شود، مبلمان كرو بوده و در سبك هاي مدرن بساير پرطرفدار است. مبلمان كرو داراي كاناپه هاي خاص و ميز هاي منحني شكل منحصر به فردي هستند. ميزهاي كرو به سمت بيرون متمايل و داراي قوس هستند و به زيبايي فضاي منحني و قوس دار را پوشش مي دهند.
در حقيقت براي فضاهاي هلالي و منحني بايد كمي خلاقيت به خرج دهيد تا محيط اداري كمي فانتزي و مدرن جلوه كند. مبلمان هاي كرو بدون تكيه گاه بوده و در بين مبلمان هاي اداري داراي ويژگي هاي خاصي هستند و مي توانيد به صورت مارپيچ در فضاي مورد نظر قرار داده و جلوه زيبايي را به چشم بكشيد.

مبلمان مدرن هلالي

 براي تمام دكوراسيون ها بسته به سبك آن تنوع زيادي در مبلمان وجود دارد. اما براي فضاي اداري هلالي مبلمان مدرن، انتخابي خاص و منحصر به فرد محسوب مي شود. يكي از نمونه هاي مبلمان مدرن پاف مبلمان منحني است. در اين مدل پاف مبلمان روي صفحه چوبي قرار گرفته و به صورت هلالي طراحي شده اند و ميز عسلي در مقابل اين ميزها و متناسب با ارتفاع آن ساخته شده است.

مبلمان كلاسيك هلالي

وقتي صحبت از سبك كلاسيك مي شود، تعدادي از افراد تصور مي كنند كه همه چيز قديمي و سبك سنتي دارد. اما اين تصور كاملا اشتباه بوده و سبك كلاسيك يك سبك كاملا شيك و لوكس بوده و بيشتر اين سبك در مطب پزشكان، دفتر وكلا و مهندسين به چشم مي خورد. اگر قصد استفاده از مبلمان كلاسيك براي فضاي منحني را داريد بايد مبلمان استيل و داراي كمي انحنا انتخاب نماييد. روكش اين مبلمان اگر مخمل باشد زيبايي فضا را چند برابر جلوه مي دهد. رنگ مبلمان بسته به فضاي مورد استفاده متفاوت است براي فضاهاي رسمي از رنگ هاي خنثي و از رنگ هاي شاد براي فضاهاي پر هيجان و دوستانه مي توانيد استفاده كنيد.

كانتر منحني

در فضاي اداري تجهيزات زيادي براي زمان انتظار و استفاده ارباب رجوع در نظر گرفته شده كه ويژگي مشترك بين آنها تناسب بين تجهيزات است. يكي از ايده آل ترين تجهيزات براي فضاي اداري ميز منحني كانتر است. اين ميز به طرف بيرون قوس داشته و فضاي زيادي را در اختيار منشي و ارباب رجوع قرار مي دهد. با گذاشتن اين ميز در فضاي منحني و قوس دار همه چيز منظم و شكيل به نظرر مي رسد.
نكته مهم
به علت تاثير زياد مبلمان و تجهيزات اداري بر روحيه مشتريان و كاركنان توصيه مي كنيم در زمان خريد حتما به فضاي محل كار خود دقت داشته باشيد و از مبلمان هاي مدرن و كلاسيك اداري براي فضاي كسب و كار خود استفاده نماييد. دقت در انتخاب تجهيزات اداري تاثير مستقيمي بر پيشرفت كار و كسب در آمد شما دارد و مي توان به جرات گفت خريد مبلمان اداري مناسب يك سرمايه گذاري عالي است.

 

https://talayieh.com/

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۷:۵۰ ] [ fereshteh ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی