fars
فرش و نكات نگه داري از آن
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---

فروشگاه آنلاين فرش ماشيني
خريد فرش آنلاين از طريق فروشگاه اينترنتي يكي از به صرفه ترين راه هاي خريد فرش در بازار فرش ماشيني مي باشد. فرش ايراني به عنوان يكي از شناخته شده ترين توليدات ايران در تمام دنيا خريداران خاص خود را دارد، فروشگاه اينترنتي يكي از بهترين راههاي دسترسي افراد از سرتاسر دنيا به انواع فرش ايراني مي باشد.

خريد فرش انلاين اين امكان را براي مشتريان فراهم مياورد كه انواع فرش ماشيني را به قيمت درب كارخانه و بدون هيچ هزينه اضافي خريداري نمايند. در فروشگاه اينترنتي امكان مشاهده و مقايسه تمامي محصولات به راحتي و با دقت كافي امكان پذير است، علاوه بر آن امكان خريد امن و بدون دغدغه و گارانتي پس از فروش نيز براي مشتريان در نظر گرفته مي شود.
يكي از اين فروشگاه هاي اينترنتي معتبر فروشگاه اينترنتي قصر فرش است كه براي مشتريان خود امكان خريد فرش به قيمت درب كارخانه با بهترين كيفيت و خدمات پس از فروش را مهيا نموده است. مشتريان گرامي بعد از مراجعه به فروشگاه اينترنتي با توجه به نياز خود به بخش هاي مربوطه مراجعه و بعد از مطالعه و مقايسه هريك از محصولات موجود اقدام به خريد فرش دلخواه خود مينمايند.

خريد فرش آنلاين

فروشگاه اينترنتي قصر فرش ارائه كننده انواع فرش ماشيني نظير فرش ماشيني 1200 شانه مسطح و گل برجسته و فرش 1500 شانه با بهترين كيفيت و قيمت مناسب مي باشد.

به طور كلي فرش ماشيني در دو دسته فرش كلاسيك و فانتزي توليد ميشود، فرش مدرن يا فرش فانتزي توليدات جديد صنعت فرش ماشيني است كه به تازگي مورد استقبال دوست داران فرش ماشيني قرار گرفته است. يكي از پر فروش ترين انواع فرش فانتزي، فرش فانتزي اتاق خواب است، كه امكان خريد اينترنتي فرش فانتزي از طريق فروشگاه هاي اينترنتي به راحتي انجام پذيراست. يكي از فروشگاه هاي مطرح در زمينه فرش مدرن فروشگاه اينترنتي فرش مدرن تهران است، كه در آن امكان خريد فرش فانتزي در انواع طرح و نقش و اندازه ايجاد شده است.

از ديگر وب سايت هاي مطرح كه امكان خريد فرش آنلاين به صورت معتبر و با قيمت مناسب فعاليت دارند مي توان به فروشگاه اينترنتي اقاي فرش، فرش ساوين و شهر فرش اشاره نمود.

مزاياي خريد فرش آنلاين
در خريد آنلاين يا خريد اينترنتي فرش ماشيني تمامي مشكلات و دشواري هاي مربوط به خريد حضوري فرش از ميان برداشته مي شود. در ادامه به معرفي ويژگي هاي مثبت اين روش مي پردازيم:

1- امكان مشاهده و مقايسه محصولات به راحتي

در روش خريد حضوري يا سنتي خريدار مي بايست به محل يا فروشگاه مورد نظر در مكان و زماني خاص مراجعه نمايد و از نزديك امكان مشاهده فرش و مقايسه آن با ديگر محصولات را داشته باشد، ولي در روش خريد آنلاين مشتري گرامي لازم نيست در زمان و مكاني خاص به فروشگاه مراجعه نمايد و تنها با مراجعه به وب سايت كارخانه و مشاهده قسمت فروشگاه اينترنتي اقدام به مقايسه و خريد فرش دلخواه خود نمايد.

2- قيمت فرش ماشيني

در روش خريد آنلاين به دليل خريد فرش به قيمت درب كارخانه و حذف هزينه هاي اضافي نظير هزينه وسيله نقليه، فروشگاه يا مغازه، هزينه هاي مربوط به آب و برق و فروشنده و ... در نهايت قيمت تمام شده محصولات به مقدار قابل توجهي كاسته ميشود. داشتن قيمت مناسب در زمان خريد فرش يكي از مهمترين ويژگي هاي انتخاب فرش است. بجز فرش ماشيني امكان خريد فرش دستباف نيز براي مشتريان گرامي در بعضي از سايت ها مهيا شده است، در اين روش شما مي توانيد به راحتي قيمت گليم فرش 6 متري را از طريق فروشگاه اينترنتي مربوطه مشاهده نمائيد.

فرش آنلاين

3- خريد بدون واسطه (خريد فرش از كارخانه)

در روش خريد آنلاين فرش همانند اين است كه مشتري مستقيما به درب كارخانه مراجعه نموده و اقدام به خريد فرش دلخواه خود نمايد و اين امر در هر ساعت از شبانه روز و در هر مكاني انجام پذيراست.
فروشگاه اينترنتي قصر فرش
تمامي محصولات فروشگاه اينترنتي قصر فرش داراي ويژگي هاي همچون آنتي باكتريال تركيه، داراي نشان CE اروپا، بدون پرز دهي، دست بافت گونه و داراي 36 ماه گارانتي طلايي مي باشد و در تمامي سايزهاي استاندارد و غير استاندارد بصورت پشتي و پادري و فرش راه پله و غيره .... موجود ميباشد.

 

https://ghasrfarsh.com/12-meter-carpets

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۵۶:۳۶ ] [ fereshteh ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی