fars
فرش و نكات نگه داري از آن
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---

تاريخچه مبلمان به دوران پارينه سنگي باز مي گردد. در آن زمان، انسان ها از سنگ ها، چوب ها و پوست حيوانات براي ساخت مبلمان استفاده مي كردند. اولين مبلمان هاي ساده شامل تخت ها، صندلي ها و ميزها بودند.www.digikala.com

صندلي چوبي پارينه سنگي

با پيشرفت تمدن، مبلمان نيز پيچيده تر شد. در دوران مصر باستان، مبلمان از موادي مانند چوب، سنگ، فلز و عاج ساخته مي شد. مبلمان در آن زمان اغلب با كنده كاري ها و تزئينات تزئين مي شد.
مبلمان مصر باستان

در دوران يونان و روم باستان، مبلمان به سبكي ساده تر و كاربردي تر گرايش پيدا كرد. مبلمان در آن زمان اغلب از چوب ساخته مي شد و با پارچه پوشانده مي شد.
مبلمان يونان و روم باستان

در قرون وسطي، مبلمان اغلب از چوب ساخته مي شد و با پارچه هاي سنگين و تزئينات مذهبي پوشانده مي شد. مبلمان در آن زمان اغلب در كليساها و قصرها استفاده مي شد.
مبلمان قرون وسطي

در دوران رنسانس، مبلمان به سبكي پيچيده تر و تزئيني گرايش پيدا كرد. مبلمان در آن زمان اغلب از چوب ساخته مي شد و با كنده كاري ها و تزئينات فراوان تزئين مي شد.
مبلمان رنسانس

در دوران باروك، مبلمان به سبكي پر زرق و برق و اغراق آميز گرايش پيدا كرد. مبلمان در آن زمان اغلب از چوب ساخته مي شد و با كنده كاري ها و تزئينات فراوان تزئين مي شد.
مبلمان باروك

در دوران روكوكو، مبلمان به سبكي سبك تر و ظريف تر گرايش پيدا كرد. مبلمان در آن زمان اغلب از چوب ساخته مي شد و با كنده كاري ها و تزئينات پيچيده تزئين مي شد.
مبلمان روكوكو

در دوران نئوكلاسيك، مبلمان به سبكي ساده تر و كاربردي تر گرايش پيدا كرد. مبلمان در آن زمان اغلب از چوب ساخته مي شد و با كنده كاري ها و تزئينات ساده تزئين مي شد.
مبلمان نئوكلاسيك

در دوران امپراتوري، مبلمان به سبكي باشكوه و مجلل گرايش پيدا كرد. مبلمان در آن زمان اغلب از چوب ساخته مي شد و با كنده كاري ها و تزئينات فراوان تزئين مي شد.
مبلمان امپراتوري

در دوران ويكتوريا، مبلمان به سبكي سنگين و پر زرق و برق گرايش پيدا كرد. مبلمان در آن زمان اغلب از چوب ساخته مي شد و با كنده كاري ها و تزئينات فراوان تزئين مي شد.
مبلمان ويكتوريا

در دوران مدرن، مبلمان به سبكي ساده تر و كاربردي تر گرايش پيدا كرد. مبلمان در آن زمان اغلب از مواد جديدي مانند فلز و پلاستيك ساخته مي شد.
مبلمان مدرن

امروزه، مبلمان در طيف گسترده اي از سبك ها و مواد موجود است. مبلمان اغلب براي راحتي، زيبايي و عملكرد طراحي مي شود.

 
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۳۶:۵۵ ] [ fereshteh ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی