fars
فرش و نكات نگه داري از آن
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---

در دنياي امروز به دليل رشد جمعيت و كوچك شدن فضاي خانه ها، متخصصان دكوراسوين داخلي به دنبال تجهيزات عالي و كاربردي براي زيباتر جلوه دادن و بزرگ تر نشان دادن فضا هستند، در اين بين سازندگان و توليد كنندگان مبلمان نيز بيكار نبوده و اقدام به ساخت مبلماني كرده اند كه با فضاهاي كوچك و جمع و جور متناسب باشد. يكي از اين مبل ها كه بسيار پرطرفدار و جذاب مي باشد مبل ال است. عملكرد مبل ال بسيار زياد بوده و صاحب خانه هاي كوچك و بزرگ نيز به دنبال خريد اين مبلمان هستند، در اين مقاله قصد داريم به بررسي موضوع مبل ال چيست و چه كاربردي دارد؟ بپردازيم خالي از لطف نيست تا انتها با ما همراه باشيد.

مبل ال چيست؟

يكي از زيباترين طرح ها در بين مبلمان هاي كلاسيك و مدرن مبل ال است. اين مدل مبل براي تمام فضاهاي كوچك و بزرگ يك گزينه ايده آل و عالي محسوب مي شود. مبل ال با تمام فضاها و سبك ها تناسب داشته و استفاده از اين مبلمان در تما فضا و در كنار ديگر ملمان ها جلوه زيبايي را به وجود مي آورد.

مبل ال و سبك مدرن

يكي از سبك هاي چيدمان در دكوراسيون داخلي سبك مدرن مي باشد. در اين سبك فضا خلوت و ساده بوده و مبل ال به اين فضا جلوه خاص و ويژه اي مي بخشد. براي استفاده از مبل ال در فضاي مدرن توصيه مي كنيم از مبلمان پارچه اي و طرحدار استفاده شود تا هارموني زيبايي به فضاي پذيرايي و نشمين بدهد. 

نحوه چيدمان مبل ال

يكي از دغدغه هاي بزرگ خانواده ها در زمان تزيين و چيدمان دكوراسيون نحوه چيدمان و قرار دادن مبلمان مي باشد، چون همه قبول داريم كه نوع چيدمان اصولي تاثير زيادي بر زيبايي و دسترسي راحت و همچنين استفاده بهينه از فضا دارد. و اما نحوه چيدمان مبل ال؛
گوشه فضا و نقطه كانوني
يكي از بهترين نقاط براي چيدمان مبلمان ال قرار دادن مبلمان در نقطه كانوني و در كنار ديوار مي باشد. مبلمان ال را در وسط ساختمان قرار ندهيد. فقط اگر فضاي پذيرايي و نشيمن بزرگي داريد، مي تواند مبلمان ال را در وسط ساختمان قرار دهيد.
گذاشتن مبل ال با فاصله از ديوار
همانطور كه مي دانيد شما در چيدمان دكوراسيون دستتان باز است و مي توانيد مبلمان را به ديوار بچسبانيد و نياز به پيروي از قانون خاصي نيست. اما اگر فضاي منزلتان بزرگ و دلباز است مي توانيد با رعايت قاعده مبلمان را با فاصله از ديوار بچينيد. فاصله بين مبل را مي توانيد با كتابخانه، آباژور، گلدان و قفسه هاي تزئيني استفاده كنيد. اما بايد دقت داشته باشيد كه به علت كوتاهي تكيه گاه مبلمان، فضاي پشت مبلمان قابل مشاهده و بايد با لوازم و وسايل چشم نواز آن را به خوبي تزيين كنيد.
چيدن مبل همراه با صندلي
امكان دارد در زمان چيدمان مبل ها به صورت ال نگران قسمت هاي خالي منزل شويد، اما اصلا جاي نگراني نيست شما مي توانيد اين جاي خالي را با صندلي هاي تكي پر كنيد. صندلي هاي تكي نشيمن كه مدتي ترند شده و در دكوراسيون داخلي شناخته شده به راحتي فاصله بين مبلمان ال را پوشش مي دهد. شما به راحتي مي توانيد صندلي را در برابر مبل گذاشته و رنگ آن را متناسب با مبل ست كنيد و يك هارموني زيبا را به وجود بياوريد.
مزاياي مبل ال و چيدمان ال
استفاده از روش چيدمان مبلمان هاي راحتي به شكل ال براي فضاهاي كوچك گزينه عالي محسوب مي شود، اما آيا مي توان از اين گزينه براي خانه هايي با متراژ بالا و بزرگ استفاده كرد يا خير؟
 براي اين فضاها توصيه مي كنيم ابتدا اين فضاها را به چند بخش تقسيم كنيد، كافيست در اين فضاها بدون استفاده از پارتيشن و ديوار فضاي پذيرايي را به چند بخش كوچك تر تقسيم كنيد. يك قسمت براي گپ و گفتگو، قسمتي براي تماشاي تلويزيون و پذيرايي و نشيمن در نظر بگيريد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۶:۱۳ ] [ fereshteh ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی