fars
فرش و نكات نگه داري از آن
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 1
همه : ---

در بدو ورود به هر منزلي نگاه همه افراد ناخودآگاه به نقطه كانوني و وسيله اي كه در مقابل در قرار گرفته گره مي خورد. پس نقطه كانوني نشان دهنده سليقه و اوج ذوق و هنر صاحبخانه است، در نقطه كانوني مي توان از هر نوع اكسسوري و تجهيزاتي استفاده كرد، اما اولين عنصر كه بيشتر خانواده ها ترجيح مي دهند در نقطه كانوني قرار بگيرد، تلويزيون است، خود تلويزيون به تنهايي جذابيتي ندارد و اكسسوري و ميز مي تواند جذابيت آن را صد چندان كند. ميز تلويزيون جديد مي تواند فضاي خانه و دكوراسيون داخلي خانه را به طور كامل تغيير داده و جذابيت ويژه ايي به محيط خانه بدهد. در حال حاضر ميز تلويزيون در انواع ميز تلويزيون مدرن، ميز تلويزيون كلاسيك و ميز تلويزيون ديواري در بازار موجود است و افراد بسته به نوع دكوراسيون اقدام به خريد ميز تلويزيون دلخواه خود مينمايند، در اين مقاله قصد داريم به تاثير و نقش ميز تلويزيون در دكوراسيون داخلي بپردازيم.

اهميت ميز تلويزيون
يكي از كار امد ترين لوازم در نگهداري وجلوه دادن تجهيزات صوتي و تصويري ميز تلويزيون است. ميز تلويزيون در بيشتر منازل نقش نقطه كانوني را بر عهده دارد و به عنوان اصلي ترين پارامتر متناسب با فضاي منازل خريداري مي شود. اگر يك فضاي كلاسيك و لوكس و اشرافي براي منزلتان در نظر داريد قطعا يك ميز شيشه اي خواسته شما را برآورده نمي كند و با سبك چيدمان شما هماهنگ نيست. پس متوجه اهميت ميز تلويزيون در زيبايي و سبك منزل شديد در ادامه به پارامترهايي كه در زمان خريد ميز تلويزيون بايد به آن اهميت بدهيد مي پردازيم.
ميز تلويزيون و فضا
يكي از نكات مهم و اساسي كه در زمان خريد ميز تلويزيون بايد به آن اهميت زيادي بدهيد، دقت به فضا و متراژ منزلتان است. اگر فضاي منزلتان كوچك و آپارتماني ست و براي قرار دادن ميز تلويزيون ارتفاع كاملي نداريد، توصيه مي كنيم ميز تلويزيوني خريداري كنيد كه داراي ابعاد كوچك تري باشد. با اين انتخاب تلويزيون در يك فضاي كوچك سرو سامان مي گيرد.
در زمان خريد ميز تلويزيون به تم رنگي و هارموني ميز توجه زيادي داشته باشيد، به عنوان نمونه اگر رنگ مبلمان سفيد و پرده ها را روشن انتخاب كرده ايد، ميز تلويزيون مشكي رنگ انتخابي جذاب و ايده آل است. اين تركيب رنگي سايه مانند هارموني خاصي به فضا بخشيده و يك تناليته جذابي را به وجود مي آورد. حتما در زمان خريد ميز تلويزيون به سبك وسايل و چيدمان منزلتان دقت داشته باشيد.

سبك نوستالژي در خريد ميز تلويزيون
يكي از سبك هاي جذاب كه قطعا همگان رابه گذشته هاي دور و خاطرات زيباي بچگي مي برد نوستالژيك است. دكوراسيون نوستالژيك بيشتر در سبك هاي روستيك و كلاسيك كاربرد دارد. شما مي توانيد در اين دكوراسيون با توجه به علاقه مندي هاي خود لوازم و وسايل تهيه كنيد. با كمترين هزينه يك قطعه چوب به منزلتان بياوريد و به عنوان رو ميزي و يا جا كليدي استفاده و حس و حال جنگل را به فضاي خانه تان هديه كنيد.
اگر علاقه داريد كه دكوراسيون منزلتان با سبك نوستالژيك و كلاسيك همخواني داشته باشيد مي توانيد به سراغ ميزهاي تلويزيون چوبي برويد كه بيشتر طراحي آن از چوب مي باشد، در اين ميزها به اندازه كافي از هنر منبت كاري روي سطح چوب استفاده شده و هنر منبت كاري تا حد زيادي فضاي شما را لوكس و اشرافي جلوه مي دهد. هر چقدر به دنبال سادگي و قديمي بودن هستيد مي توانيد آن را در ميزهاي تلويزيون چوبي پيدا كنيد. قطعا دكوراسيون سنتي يكي از نمادهاي اصلي قديمي در چيدمان منازل و استفاده از ميز تلويزيون چوبي مي باشد.

سبك مدرن در خريد ميز تلويزيون
همانطور كه تمام انسان ها با هم متفاوت هستند، علايق و سليقه ها نيز متفاوت و متنوع است. اگر قصد داريد ميز تلويزيوني متناسب با هنر و مد روز اروپا خريداري كنيد، قطعا بايد با سبك هاي كلاسيك و نوستالژي خداحافظي كنيد. چون اين سبك ها با سبك مدرن اروپا كاملا غريبه و متضاد است.
در سبك مدرن شما ميز تلويزيوني خريداري مي كنيد كه طرح و تم رنگي آن بسيار با ديگر سبك ها متفاوت بوده و سبك و دكوراسوين منزلتان را به چيدمان اروپايي و مدرن نزديك تر مي كند.
همه ما علاقه داريم چيدمان منزلمان و سبك آن در بين ديگران برتر و خاص باشد و هيچ كجا سبك چيدمان منزلمان يافت نشود، با كمي خلاقيت و سليقه مي توانيد به اين خواسته خود برسيد. ميز تلويزيون مدرن يكي از پارامترهاي اصلي براي داشتن يك سبك برتر محسوب مي شود، زيرا تم رنگي متفاوتي داشته و اين ميزها قابليت تا شدن را دارند. نكته جالبي كه در مورد ميزهاي تلويزيون مدرن بايد بدانيد اينكه شما مي توانيد ميزي انتخاب و خريداري كنيد كه دو طرف آن از نظر ارتفاع متفاوت بوده و يك قسمت آن را به عنوان شلف ديواري استفاده نماييد. البته ميزهاي تلويزيون ديواري نيز در همين مدل و سبك طراحي شده اند.

 

ميز تلويزيون ديواري
آيا با ميز تلويزيون ديوار كوب آشنايي داريد؟ اين ميزها كه عمر كمي در صنعت ميز تلويزيون دارند بر اساس فضاي خالي و پرت ساختمان طراحي و توليد مي شوند. اين ميزها سفارشي و مطابق با اندازه هاي درخواستي توليد مي شوند. ميز تلويزيون ديواري در داخل ديوار فيكس شده و مساحت و اندازه آن دقيقا متناسب با اندازه تلويزيون است. بسته به اندازه و مساحتي كه در اختيار سازنده قرار مي دهيد مي توانيد اندازه شلف ها را تغيير دهيد. ميزهاي تلويزيون ديوار كوب داراي رويه كم و ميزهايي كه تلويزيون روي آن جايگذاري مي شود بايد مساحت بيشتري داشته باشند. از مهمترين عواملي كه در طراحي ميز تلويزيون بايد مد نظر داشته باشيد، تم رنگي، نور پردازي، رنگ ميز و تعداد شلف ها مي باشد.
ميز ال سي دي و دكوراسيون لاكچري و سلطنتي
اگر فضاي منزل شما بزرگ و دلباز است و فضاي كافي براي قرار دادن ميز تلويزيون داريد، پيشنهاد ما انتخاب ميز ال سي دي مي باشد. ميزهاي ال سي دي براي خانه هاي بزرگ و ويلايي گزينه عالي محسوب مي شود و دست سازندگان ميز تلويزيون براي ساخت ميز در ابعاد بزرگ تر باز است. در خانه هاي ويلايي و بزرگ خريد ميز تلويزيون كابينتي، ديواري و كمدي مانعي ندارد و مطابق با ايده هايي كه براي دكوراسيون خود در نظر گرفته ايد مي توانيد از اكسسوري، يراق آلات و نور پردازي استفاده كنيد. براي داشتن فضايي لوكس و جذاب مي توانيد از رنگ طلايي استفاده كنيد اين رنگ در فضاهاي بزرگ و لوكس غوغايي به پا مي كند ديدني، اگر هم در كنار رنگ طلايي از مبلماني با متريال چوب استفاده كنيد كه چيدمان شما چشم نواز و خيره كننده مي شود.
ميز هاي ديواري را با هنر لمسه دوزي جذاب تر و چشم نواز تر جلوه دهيد. با استفاده از اين هنر ميز تلويزيون را به يك نقطه كانوني جذاب و بي نظير تبديل كنيد. در صورتي كه در ميز تلويزيون شما از آهن استفاده شده مي توانيد از رنگ هاي استاتيك كه مدتي ترند شده استفاده كنيد.
نكات مهم در زمان خريد ميز تلويزيون
در زمان خريد ميز تلويزيون اولين نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد، توجه و دقت به مساحت منزلتان است، اگر فضاي بزرگ و لاكچري داريد مي توانيد از ميز تلويزيون هاي بزرگ و لوكس و براي فضاهاي نقلي و جمع و جور از ميز تلويزيون هاي خاص و مدرن استفاده كنيد. بعد از مساحت به بودجه و جنس ميز تلويزيون دقت داشته باشيد، قطعا ميز هاي تلويزيوني كه با چوب راش، افرا و گردو ساخته مي شوند قيمت بالاتري نسبت به ميزهاي تلويزيون با متريال ام دي اف دارند.
اگر قصد داريد براي فضاي نشيمن خود يك ميز تلويزيون خريداري كنيد هزينه اضافي به شما تحميل نمي شود اما اگر قصد سفارش ميزتلويزيون داريد، قطعا هزينه بيشتري ار بايد پرداخت كنيد. ميز تلويزيون لمسه دوزي يا رنگ طلايي استاتيك قيمت بالاتري نسبت به ديگر ميزهاي تلويزيون دارند.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ] [ ۱۱:۱۵:۳۷ ] [ fereshteh ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی